top of page
Zoeken
  • guyvdbossche

Voorbereidingen...

Bijgewerkt op: 2 apr. 2019

Ik heb geluk, want mijn twee medestappers en dikke vrienden, Roger en Nicole, die verleden jaar met mij mee naar Rome stapten, hebben de via plata gelopen. Ik maak dus gretig gebruik van hun ervaring. Roger liep de via plata in 2009, zijn blog van toen: http://viadelaplata.over-blog.com/article-34465137.html

Mijn vrienden Roger en Nicole ergens in Toscane op weg naar Rome


Nicole heeft me een super site aanbevolen: gronze.com Omdat de site in het spaans is en mijn spaans niet veel verder reikt dan holà of buen camino, gebruik ik de vertaalsite deepl.com. Copy / paste, enter en mijn spaans probleem is voor even opgelost.

Met de gegevens van elke etappe ben ik aan de slag gegegaan en mijn eigen haalbaar stap plan gemaakt:















Dit zijn alle plaatsen op de via plata













23 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

De Rugzak

bottom of page